Veelgestelde vragen
Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Heb je geen antwoord kunnen vinden op jouw vraag? Neem dan contact op met de Lévynn support via info@levynn.nl
Bestelling en Levering
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de
verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een
bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van
je bestelling checken op de pagina "Volg je bestelling".
Heb je 3 dagen na de verwachte bezorgdatum nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op via de "Contact" pagina of via info@trezoras.nl
De gemiddelde levertijd bedraagt 12-15 dagen. Onze producten
worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit
unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en
transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs
aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening
nemen.
Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo
zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items
uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Onze excuses voor het ongemak.
De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen
rekening.*
*Het komt weleens voor dat wij ter promotie een aantal artikelen GRATIS
weggeven. Om de kosten enigszins te dekken rekenen wij hiervoor 6,95
aan verzendkosten.
Retourneren
Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour
sturen zonder opgaaf van reden.
Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen
14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele
staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het
product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De
zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij
ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.
Track en Trace
Op deze pagina "Volg je bestelling" kun je
je e-mail adres en ordernummer invoeren om je pakketje te volgen.
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het
postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er
rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.